Narzędzia Udostępniania

Poll link

Skopiuj

Ustaw widżet

Szerokość widżetu

500 px
350 px
250 px
Stanard px
Podgląd
Skopiuj

Ustawione podgląd widżetu:

Szerokość - px Wysokość - px

Zamknij podgląd
! Używasz z nie rekomendowanej przeglądarki Twoja wersja przeglądarki nie jest optymalna aby korzystać z serwisu. Zalecamy aktualizacje Aktualizacja

miluch0 używaj Toluna do tworzenia fajnych treści i Ty też możesz, jeżeli się zarejestrujesz.


miluch0

39 miesięcy temu

jakie zabawy z 1,5 rocznym dzieckiem?

mam córke 1,5 roczną zastanawiam sie czasem w co nowego sie pobawić żeby czas był troche urozmaicony a równocześnie żeby córka sie rozwijała może jakies propozycje?
Zamknięte
Odpowiedz

hushek

  37 miesięcy temu
Ja mam wnuczkę i wnuka. Jak nas odwiedzają nie muszę się martwić o zabawę a raczej gdzie uciekać :)))
0 komentarze

mszew

  37 miesięcy temu
Bierzesz dzieciątko, patrzysz mu głęboko w oczy i pytasz: "w co byś się chciała pobawić kochanie?". Nawet jeśli nie powie, to pokaże w co. To oczywiście będzie coś na co zupełnie nie masz ochoty, ale trudno. Należy zacisnąć zęby i się jednak pobawić. Na twoją asertywność przyjdzie czas, kiedy dziecko będzie starsze.
0 komentarze

ZBWROB

  37 miesięcy temu
Hmm, u mnie to juz tak dawno było, że nie pamiętam ale wydaje mi się, że klocki to byłoby to ...
0 komentarze

nadinka2

  37 miesięcy temu
Może spróbujcie pomalować np rękoma . . . .. . . . .
0 komentarze

kasiulka_05

  38 miesięcy temu
Mysle, ze inni juz wiele Ci pomogli, ja niestety w temacie zbytnio nie jestem :)
0 komentarze

agakiraga

  38 miesięcy temu
Mój synek już starszy, bo 3,5 roku, ale zawsze lubił książeczki. Tu jest duże pole do popisu. Jak dzieciaczki zaczynają mówić, to można się uśmiać, jak powtarzają wierszyki :)
0 komentarze

MARYLA9

  38 miesięcy temu
Córki mam dorosłe i w tym momencie nie przychodzi mi nic sensownego do głowy.
0 komentarze

MARIA463

  38 miesięcy temu
Kup jej układankę (chyba tak to można nazwać ) Jest to bryła z otworami . Dziecko musi odszukać odpowiedni klocek , ( o takim kształcie jak otwór ) i wrzucić go do środka tej bryły. Ja kupiłam to w sklepie internetowym gdzie robię dużo zakupów dla mojej wnuczki. Jest to sklep sprawdzony i pewny .Jeżeli nie mają czegoś w ofercie na stronie , to możesz do nich napisać lub zadzwonić i zapytać o to , co Cię interesuje . Podam Ci stronkę tego sklepu. To przyjemność robić tam zakupy. oto adres stronki. http://www.malyduzy.pl/
0 komentarze

smoktm

  38 miesięcy temu
oj, nie mam pojęcia, ale coś ruchowego moim zdaniem :)
0 komentarze

Melannnia

  38 miesięcy temu
fajny temat ,moja córka ma 20 miesiecy i tez czasem nie wiem co z nia robić wiec chetnie sobie poczytam,a to co nizej zostało napisane moja corka tez lubi banki...ale nic nie pobije ciągłego wyrzucania roznych rzeczy z szafek hi hi
0 komentarze

Wyślij e-mailem

Dodaj kontakty


Anuluj
Wyślij

OK
Anuluj
Pracujemy nad tym...
Kiedy dodasz swoje zdjęcie, strona wygląda lepiej
Dodaj
Może później...